Wednesday, February 24, 2010

aku dan accident

5.30 pm, Selasa
Tengah syok layan lagu korea dalam kereta...
dekat penjuru simpang aku dah nampak ada kereta nak masuk so aku dah slowkn kereta...
tetiba pulak....aku tak tau dari celah mana kereta waja ni datang terus masuk lorong aku...
mmm...dah agak dh yang ni akan berlaku...
dooomm...kereta aku cium belakang kereta dia..
arghhh.,..geramnye..aku pun bagi signal suh parking kat tepi jalan...
sekali tengok yang keluar kereta tu pakcik tua...
dia keluar tengok belakang kereta dia pastu cakap tak der apa2...
agak-agak dia nak blah tu aku panggil dia...
'pakcik...kan ni laluan saya...kenapa pakcik main masuk je...'
dia boleh lak jawab 'suppose u break your car la..dah nampak pakcik bagi signal.....bla..bla...bla..'
aku dah tak dengar terus masuk kereta...
dah la tak minta maaf kat aku...
aku rasa pakcik tu yang salah...dia main masuk jer...sabar-sabar la dulu...dah la masuk jalan aku pastu dia slow kan kereta..memang tak sempat la aku nak break....geramnyer orang tua ni....
sabar jer la tengok orang tua-tua ni memandu...suka hati dia jer nak masuk jalan orang....

p/s: kena banyak bersabar dengan kerenah orang tua

1 comment:

NAZLIANA SI CUTE said...

geram kan bila kita tgh bw elok2 ada owng potong..memang sakit hatikan sabar jer la..