Sunday, February 3, 2013

Festival Karangkraf

3 Feb 2013

Pagi-pagi bangun, bersiap and sempat breakfast mee goreng yang disediakan oleh my houzmate and tahap kepedasan mee goreng dia sampai membakar seluruh digestion system ku. Habis sarapan, aku dan Ida memulakan perjalanan ke seksyen 15. Ke mana??Jualan buku karangkarf. Actually jualan ni start 1 - 3 Feb and tetiba malam tadi Ida mengajak pula ke Karangkraf so aku pun on jer la. Sampai kat Karangkraf tu jam 12 tengahari, dengan panasnye yang amat la...Jam lagi, jenuh cik nak cari parking.
perghhh...sesak tuh...
Masuk jer dalam Karangkraf, kami jumpa Dafi anf the gang yang dalam rancangan Fear Factor tuh.

Tetiba dengar annoucement...sesiapa yang ingin bertemu dengan Aaron Aziz. Apa Aaron Aziz??Mana?Mana? Aku pun mula mencari dengan Ida. Rupanya ada pertandingan menyanyi lagu Ombak rindu so Aaron kena jadi pengadil. Masa tu masyarakat berpusu-pusu nak snap gambar Aaron. Kebetulan pula ada kumpulan Sleq yang sangat comel budak-budaknyer. Hehehe....


sempat senyum kat kiter....hehehe
Kami pun memulakan pencarian novel. Masuk jer booth jualan buku...Mak oii...ramai nyer masyarakat.Aku sempat survey buku-buku yang mana best. Tapi Novel Ramlee Awang Murshid jugak dihati. So aku pun mengumpul novel lama Ramlee Awang Murshid. Actually dah baca dah semua novel dia tapi pinjam member punya so sekarang nak buat collection pulak. And ada la beberapa novel baru yang aku berkenan then terus bayar. Aku ni kalau novel baru-baru ni tak berani nak try baca sebab takut tak best. Macam ada satu novel ni 'Awan Biru', setahun kot aku membelek, tak habis-habis baca sebab boring.

30% diskaun...berbaloi-baloi

kak maria sibuk mengacara decoration of cup cakes
Memang berbaloi beli buku time macam ni sebab dapat diskaun 30% kot. Murah giler. Beli kat luar tak dapat harga semurah ni. Sangat berbaloi and puas hati sampai tak sabar nak start membaca. Over you...
hasil borongan

collection of Ramlee Awang Murshid


No comments: