Friday, January 15, 2010

naruto...

figure naruto dalam kereta ku...kira macam guard aku la...nak kumpul banyak2 koleksi naruto and the gang biar emak aku sakit hati tengok penuh karakter naruto dalam kereta...hahaha

siapa yang suka tengok naruto????saya...saya...saya....suka nya naruto..dapat lak sekarang naruto dah besar jadilah naruto shipudden....dulu-dulu ingat lagi 1st episod tengok naruto masa darjah5...balik sekolah agama,mandi cepat-cepat pastu tunggu kat depan tv3 pukul 7.30 malam...masa tu just tengok saja-saja tapi lama-lama dengan emak aku sekali tengok...hahaha...ada satu masa tu time 7.30 dulu-dulu kan waktu maghrib so ayah aku ni memang masuk waktu jer terus g surau....yang dia geramnye pasal dah maghrib mata kitorang still melekat kat naruto...then apa lagi...tarraaaa..dia tutup tv...punya la aku angin (masa tu budak-budak lagi,x de dosa...hehehe)...dah lepas ayah aku g surau kami seberadik dengan emak sekali masa tu sambung balik tengok naruto...hahahaha...jahat sungguh kami seberadik ni....


tapi sekarang emak aku dah x berapa layan sangat naruto...aku lak asyik terlepas je (dulu duk asrama x dapat tengok..sadis nyer)..


but now lepas ada supplier hebat (thanx rudy) aku dapat balik tgk naruto..yang terlepas dulu pun dapat tengok balik....seronok duk layan sorang-sorang....sambil tu boleh terfikir seronok nye kalau ada kuasa jutsu macam dalam naruto...karakter yang paling suka (masa kecik dulu) satsuke..sampai member cakap aku ni dah senget kot sebab minat satsuke....but now bila dah start tengok naruto shipudden...minat tu dah bertukar pada kakashi sensei...kawaiiii...memang cool,macho,funny...apa lagi ekk....gagah perkasa dan jounin yang paling kuat sekali la kat kampung konoha....

kakashi sensei....machonyer

karakter yang paling aku nak selami (cewahhh..) ialah sakura...macam kesian jer kat sakura sebab dulu dia minat satsuke tapi satsuke buat x tau jer and at the same time naruto pun suka gak kat sakura....so i am really wanna know who exactly be the man in sakura's heart?agak-agak siapa ekkk???

No comments: